czwartek, 12 kwietnia 2012

Święta święta i po ... ;)

Święta przychodzą i równie szybko odchodzą. Ostatni tydzień to nieustanne sprzątanie, gotowanie i pieczenie, żeby o niczym nie zapomnieć i móc w końcu zasiąść z rodziną przy suto i pysznie zastawionym stole i odejść od niego z pełnym brzuszkiem ;) A powinien to być czas refleksji, zadumy i spojrzenia na to, czy nasze życie idzie w odpowiednim kierunku, kierunku, w którym chcemy,a by zmierzało. Jednak w dzisiejszym świecie coraz częściej święta, choć Wielkiej Nocy trochę mniej, sprowadzają się do siedzenia przed telewizorem z pełnym talerzem w ręku. I prezenty ! Czy u Was też jest tradycja dawania prezentów swoim Chrześniakom czy Dzieciom na Śmingusa ? U mnie w rodzinie taka tradycja nadal trwa, więc i w święta Wielkanocne dzieciaki dostają prezenty, a młodzież pieniążki. Ja się już niestety do żadnej grupy nie zaliczam :P Dla mnie tegoroczne święta były bardzo mało świąteczne. Oprócz kościelnych nabożeństw, pójścia z koszyczkiem do święcenia i wstania na 6:30 na rezurekcję, pozostały czas był tak szalony i męczący, że jestem bardziej niewyspana i wymęczona niż przed świętami ! Ale czego się nie robi dla rodziny i jedzenia jeszcze przez tydzień pieczonego karczku, schabu, placków i pysznych śledzików ;)
Ale, nie o tym powinnam pisać ;) przez święta nie miałam czasu się pochwalić moim koszyczkiem i pisankowym stroikiem więc zrobię to teraz :)
Koszyczek u mnie jest dość skromny, bo mieszkam juz sama z rodzicami, więc dla każdego po jajku i kawałku kielbaski wystarczy ;) na jednej z pisanek wydrapałam Smacznego Jajka i kurczaczka, a na drugiej z racji zamiłowania do piłki nożnej okrzyk po katalońsku dla drużyny FCBarcelony !
Na drugim zdjęciu są wydmuszki robione przez moją już nieżyjącą Babcię, po której najprawdopodobniej odziedziczyłam moje zdolności manualne ;) pisanki oklejone są kawałkami materiałów i paskami z samoprzylepnego papieru kolorowego. Serwetka w tle też jest dziełem babci ;) Mam plan, aby w przyszłym roku zrobić coś takiego samemu, może mi się powiedzie!
A już niedługo kilka ciekawych kompozycji z biżuterii - naszyjniki z drewnianych kul ;)

1 komentarz:

  1. gdzie te postyyyyy ! pokaż światu te piękne bransolety co na FB wstawiałas :)

    OdpowiedzUsuń