piątek, 30 marca 2012

Słoneczny początek !

Za oknem na przemian deszcz i słońce, więc z uporem wypatruję tęczy. Jednak zamknięta w starej kamienicy w środku miasta, pośród innych budynków, ciężko jest mi zauważyć choćby odrobinę błękitnego nieba nad dachami. Ale dla chcącego nic trudnego, tęcza odnaleziona :)





Odchodząc od tematu tego, co nad głową, przejdę do tego co na ziemi. O blogu marzyłam już od dłuższego czasu, jednak decyzja zapadła, gdy nie mogłam skomentować bloga bliskiej memu sercu Karinki ( zapraszam tu http://www.brunette-bangs.blogspot.com/ ), a że robię w życiu coś więcej niż jedzenie i spanie, stało się ;)
Moje hobby to biżuteria. Jest to ostatnimi czasy bardzo popularne, więc dołączam do grona handmade'owców ! Zapraszam do zaglądania, będę wrzucać nowości wychodzące spod moich rąk, a będzie to nie tylko biżuteria. Już za chwilę hit tej wiosny - bransoletki z rzemyków i sznurków ;)

1 komentarz:

  1. witaaaj, witaj ! widzę, że założenie zawarte w moim pierwszym poście, że zakładam bloga z nadzieją, że kiedyś uda mi się kogoś zainspirować nabiera sensu :)
    ciesze się bardzo Kochana i trzymam kciuki ! - za nas obie :):*

    OdpowiedzUsuń